Om os

Doublecheck.dk er en del af OQ.dk og er stiftet af Nicolai Jørgensen, Hans Fauerby og Peter Futtrup – i ren og skær frustration over firmaer der køber markedsføring uden de aner hvad de køber og hvilke resultater de får for deres penge.  Kunderne giver tit udtryk for at de har styr på det, men i næsten 100% af tilfældene fandt vi ud af at når man går lidt til kunden så ved kunden reelt ikke hvad han/hun får for pengene. Kunden handler tit udfra mavefornemmelsen.

Det ville vi gerne lave om gå da man idag har alle redskaber til at dokumentere 100% præcist hvad man får for sine annoncekroner.  TIt er problemet bare at det ikke er i markedsføringsfirmaets interesse at give kunden den vigtige indsigt.

Firmaerne der sælger og kører annoncering for firmaerne har alle dage været utrolig dygtige til at snakke udenom hvad det i sidste ende drejer sig om.  Det drejer sig i sidste ende kun om en ting og det er salg (Konverteringer).

Derfor er vi hos Doublecheck.dk kun interesseret i en ting og det er konverteringer.  Det være sig telefonopkald, Kontaktformularer, Bestillinger, E-mails – eller et direkte salg.

Doublecheck.dk opsætter alle nødvendige scripts til måling m.m. – så doublecheck.dk kan give kunden en helt nøjagtig daglig, ugentlig eller månedlig nem rapport, så kunden præcist kan se hvad det koster kunden at modtage en kundehenvendelse, lead eller salg til deres virksomhed.  Vi skærer tingene ud i pap for kunden.

Doublecheck.dk er helt neutrale i deres holdninger og er ikke på nogen måde ude i at slagte annoncefirmaerne, men giver blot den helt nøjagtige måling på hvad det koster kunden at få en kundehenvendelse til deres virksomhed.

Så er det op til kunden at vurdere om annoncefirmaet er deres penge værd og om samarbejdet skal justeres, måske er det helt perfekt som det er – eller måske skal kunden prøve et andet annoncefirma hurtigt efter vi har vist kunde hvad de får ud af deres annoncekroner.  

Doublecheck.dk er nok den første virksomhed i Danmark der via sporing og med over 15 års erfaring i Google Adwords, Søgemaskineoptimering, Facebookannoncering, Radiospots, TV Reklamer m.m. – giver kunderne 100% nøjagtigt indblik i hvad de koster dem at modtage kundehenvendelser til deres virksomhed.

Det er slut med at sidde forvirret til mødet med marketingsfirmaet eller marketings m/k.  og lade marketingsfirmaet sno sig udenom realiteterne og give kunden en sang fra de varme lande.

Doublecheck.dk – sætter sig over på kundens side af bordet, så kunden ikke mere skal side og tænke: “Hvad får jeg ud af min annoncering og hvad koster det egentlig hver gang jeg får en henvendelse?”.

Med andre ord:  Kunden behøver ikke mere være bekymret om at blive snøret af deres marketingsfirma.  Det eneste kunden skal tænke på er at skifte marketingsfirma hvis firmaet ikke holder hvad de har lovet.

Vi ringer til dig?

Her du brug for hjælp?

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så stil det her – så vender vi tilbage A.S.A.P.